14.2.10

adakah aku?

salam all and gong xi fa cai to all my chinese frens and those yang celebrate.


"this is the story that must be told" terngiang-ngiang lagu too phat yang dimainkan dari ipod yang tidak lagi cantik, tapi masih berguna itu..meweujudkan semangat untuk tidak melpak di luar rumah brsama teman-teman untuk ber-bloging disini.haha...


semalam,aku,azyan,zul bersma dengan rakan baik sampai mati pergi rumah cik adawiyah sempena perkahwinan abang nya bersama gadis johor,wow agak meriah dengan kek 3 tingkat and makanan yang tak pernah xcukup.wahahha.. terima kasih pakcik n makcik. dapat makan sampai puas walaupon satu pinggan...jumpa family duma dan si ayah yang memang sporting dari dulu. bercrita kisah teman hidup,hahaha..duma awal2 lagi da plan,well aku still ngan keputusan aku,hanya yang mampu bersama insan perang seperti aku boleh berkongsi hidup dan bersama hingga hujung hayat, kalau tidak sejarah itu mungkin berulang rasanya. berkali aku berkata, hidup sebagai adik paling kecil adalah saat paling hina dalam hidup aku. kamu tiada di saat itu. well,what is past is past.


went to tgv one utama to watch 'my name is khan'. kecewa lagi. kat india da sampai gaduh sebab cerita tu, tapi kat malaysia still xsampai..bertukar ke gsc pulak,brharap kat sane ade tayang cerita yang menjadi punca tu, well mmg kat msia xsampai lagi..trsangkut kat imigresen kot. shahzwan rukh khan. hahahaha..


hari ni jugak, adalah hari yang sememangnya aku xprnah raikan, tapi membuatkan aku terfi tapi,kir dan tertanya dan wujud pula soalan dalam diri "da sampai waktu aku memcari pengganti ke?". hahaha..aku sendiri pon masih tertanya-tanya akan perkara ini. aku pernah setting niat hidup aku. hanya menghampiri ke waktu tauliah diraja nnt baru sampai waktu untuk aku mncari. tapi sampai sekarang aku still mcm nak cancel-kan niat tu. tapi xter-cancel lagi.aku rase aku ade 3 pilihan di hadapan mata.


1. belajar dengan tenang sambil berhubung dengan pilihan hati.
2. mengorat sambil sedaya-upaya menyelesaikan soalan2 exam yang xpernah nak senang.
3. teruskan seperti sekarang,berdoa, beribadat dan terus belajar tanpa kehabisan kredit hp ataupon bil yang ter-over limit.


stupid love story 

nah,sudah terang lagikan bersuluh. aku masih buta. xtahu mana satu.


thanx to sarah, da ambil dah qoran dari ciksu tadi.=) thanx a lot.
to you, mana satu ye?
to you you, boleh xsaya jadi boifren kamu?
to you you you, please help me,God.




5 comments:

  1. amad..dun wery..we r still young..eny pilih option nombor 3 untuk amad..

    psttt..im in da same boat :D

    ReplyDelete
  2. ko pilih aku la amad. ekceli aku dah lama minat kat ko. sumpah. aku sanggup tinggal yus untuk ko.

    ReplyDelete
  3. aku mybe x npk mcm mane ko.
    tp ak npk ko sgt mathured through ur writing =)
    rely proud of u.

    pcaye DIA y plg amat baik.

    ReplyDelete