26.12.09

the SOUPer holiday.=)



the SOUPer holiday.=)assalamualaikum w.b.t

itu ini dan mereka.

wahh,cantiknye bandar kl ni waktu malam..lame xtgk n xlepak kl mlm2..
aku da qada semue yg remaja patut buat mase zaman mude mase cuti kali ni..
hahhaha,aku dah lepak maple,aku da tgk muvies,aku da karaoke,aku da shopping,aku da usha awek awek kl,aku da layan al-shishah,aku da tekan pedal kerete kuat-kuat...owh man,seems like "ive
done many things that u cant imagine"(perempuan jalang,2009) hahahaha.

Maa suruh aku buang barang zaman sekolah+baju xpakai+sluar xpakai dan sume bende yang die nmpk mcm sampah tapi aku still nak simpan.hahahha..i found these,terigt zaman muda...im not a footballer,not yet a triathlete.!@#$%*....hahaha
ha...

surat offer pemilihan pemain kebangsaan bawah 14 tahun.
..dan ini,


surat offer pemain selangor bawah 16 tahun.

well,surat-surat offer ni datang waktu aku tengah aktif dalam olahraga. think that i was a runner also dan aku masih berlari dan terus berlari..hahaha...see this.

mereka kata,ini senarai pembangunan atlit olahraga selangor.
saye xpandai panjat pagar sekolah cikgu..:p

haih,bile la aku nak pilih hidup senang pulak...makan,tido,maen game..macam dalam muvie alvin n the chipmunks tu, kan laki tu pakai baju eat sleep game..haha..


berbelanja tapi merungut.

ini satu lagi kisah bengong.hari khamis lepas...aku,amar,ka
wan perempuan amar 1,kawan perempuan amar 2,balak kawan perempuan amar 1 g la tgk muvie kat mid tu..so bile smpi mid,tempat biase utk aku tuju ialah kedai why pay more?, puma, nike and royal sports house.biaselah org minat sukan kedai cmni je la yang die pilih..hahaha..aku masuk kedai puma,fuhhhhhh cantik dari laen2 perempuan dowh baju tu,g dekat tgk2 60% discount! !@#$%*....cepat2 kire harga pas discount,shit! cukup2 duit cash kat tgn..hahahahah...

puma limited ferrari edition.=)

yang sh*t nye, koleksi kasut aku hanye ade kasut adidas porche design...arrgghhh serius sh*t tol la...kan best kalau dulu aku beli kasut puma ferrari ni...fyi,adidas gang dgn porcshe, kluarkan products yang limited edition utk lawan dgn puma yang buat dgn ferrari. hahaha..belawan la korg,moga harga jatuh lagi. untung aku.hahaha!..

kedai gunting rambut albulus kalkulus arabus


porsche design..=)

hahaha,ok sekarang nak siap2...nak g cash kan check rm500!
thanks angoh blanje,perniagaan die untung besar,so kami sekeluarga dapat manfaatnye.
hahahhaha,kayo den kayo.

cukup dulu utk sekarang...esok da nak balik KEMpus.=(












No comments:

Post a Comment